? ??????????????Eternal Love? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (19 Ratings)??275 Grabs Today. 13041 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Soul Blossoming? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (11 Ratings)??243 Grabs Today. 19843 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install In BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 22, 2010

banyak entri nk cite nih..utk JUN


Bulan Jun (5/6) yg lepas abg aku yg sulung selamat melangsungkan perkahwinan dgn mek klate dr kuala krai..

Kirenye aku dpt kakak ipar yg berasal nun jauh di pntai timur..vs selatan..

Rombongan dr pihak lelaki dtg dgn 1 bas (sponsor dr pjbt ayh aku IPAH..jimat duit).

Perjalanan hampir 13jam.. tepat 10.30 pg smpai kt surau utk akad nikah..

Sekali lafaz dh sah..sesi bergmbar, sesi makan, sesi melepak..

Tempat penginapan pn disponsor dr pjbt IPAH..jimat lg duit..leh shoping..kt Pusat Pertanian Lundang..


3ari berada kt Kelantan & trus ke Tganu..sesi bershoping..




**************************************************************

Selang 2 minggu 19/6 majlis smbut menantu kt umah aku kt Muar plak..
Rewang, gotong royong dr pakatan kmpung & sedara mara..

Tamu ade lah tersangat ramai..mybe abg aku yg sulong..sok time aku dh xde yg nk dtg..

Alhamdulillah..sume berjalan lancar..



















0 comments: