? ??????????????Eternal Love? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (19 Ratings)??275 Grabs Today. 13041 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Soul Blossoming? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (11 Ratings)??243 Grabs Today. 19843 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install In BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu


Tanggal 09052010 adelah hari ibu..


SELAMAT HARI IBU UTK NORLELA BT SALAMAT


Tepat 12am sms & call mak utk wish..

xlupe utk sume mak cik2 aku..siap anta sms wish kt tiap sorang.


Jasa & pengorbanan mak mmg tidak dpt ditandingi..


Mengandung & menjaga kami 7 beradik..


Dr abg aku yg sulong smpai adik lelaki aku yg bongsu..


Bayangkn masa kecik2 dulu...


Mak adelah kakitangan kerajaan..perlu bekerja..


pagi2 je mak dh kelam kabut..


siapkan beg2 susu & baju utk dihantar ke rumah pengasuh.

Beg & baju sekolah abg, akak n aku..lps sekolah balik umah pengasuh..


Buat sarapan & masak utk tengahari..


Nnt pukul 5 pm lpas balik opis, amik kami semua balik..

Sediakn makan malam pulak..

Gosok baju kerja & sekolah..


Situasi ni berlanjutan hingga adik aku yg ke-5..


Stat adik aku no 6& 7, mak ambik maid dtg umah..

Masa ni ekonomi dh stabil sikit..


Abah & mak dh naik gred,so gaji tmbah ckit le..


Alhamdulillah, stat 2006 mak dh rasa senang ckit bile abg aku dh mule bekerja..sikit sebanyak membntu jugak le..


2008 aku & akak dh stat keje..tampung 4 adik yg masih sekolah..


Mak selalu pesan "mak xnk duit anak2 mak, cukup le kalo sume jadik insan berguna,bantu adik2..tu je"


Insyaallah mak, selagi termampu kite bantu mak..



* mak xsbr menerima menantu prmpuan sulong*


1 comments:

hackerss said...

blog yg menarik, 4lo me k http://fanaryman.blogspot.com